BIS - ruszyła II edycja!

19 lutego ruszyła II edycja Budżetu Inicjatyw Społecznych 2018. Ta możliwość pozyskania przez mieszkańców finansowania na różnego typu akcje staje się coraz bardziej popularna. W pierwszej, tegorocznej edycji zgłoszono aż 11 pomysłów, dofinasowanie otrzymały dwa z nich. Pomysły zgłaszane do BIS są bardzo różne mają jednak podobny cel - integrują mieszkańców i zachęcają do wspólnego działania. Być może w przyszłości uda się powiększyć pulę pieniędzy z budżetu przeznaczanych na to zadanie (obecnie jest to 50 tys. rocznie) oraz poszerzyć spectrum inicjatyw, również o te obejmujące drobne inwestycje.

Na zgłoszenie pomysłu, inicjatywy, wydarzenia mieszkańcy mają czas do  19 marca br.

Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem.

od 19 lutego do 19 marca 2018 r. Składanie projektów przez mieszkańców 
do 30 marca 2018 r. Weryfikacja zgłoszonych propozycji
do 16 kwietnia 2018 r. Publikacja zakwalifikowanych projektów
od 7 do 21 maja 2018 r. Głosowanie mieszkańców
od 22 maja do 4 czerwca 2018 r. Podsumowanie wyników 
do 18 czerwca 2018 r. Ogłoszenie wyników

 

Uwaga - nowy wzór formularza i karty do głosowania

Zgodnie z nowymi przepisami o ochronie danych osobowych uaktualniliśmy wzory formularza i Karty do głosowania, wykorzystywane w Budżecie Inicjatyw Społecznych:

- nowy wzór formularza  KLIKNIJ TUTAJ 

- nowy wzór karty do głosowania  KLIKNIJ TUTAJ 

DB

Info: tarnowo-podgorne.pl

 

 

 

Kategoria: 

Dodaj komentarz

Reklama